Regulamin - zasady rezerwacji internetowych

 

1.Rezerwacje online - www.rumia.bialyslon.pl

a) Klient wybiera wygodny dla niego termin oraz liczbę osób.

b) Klient ma możliwość wybrania oferty i standard pokoju, które są widoczne w panelu rezerwacyjnym.

c) Po zapoznaniu się z wybraną ofertą i wyposażeniem pokoju, Klient przechodzi do podsumowania rezerwacji gdzie należy wypełnić dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.

d) Następnie klient ma możliwość wybrania płatności

- bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online rozliczenie płatności udostępnione na stronie www.bialyslon.pl obsługuje podmiot zewnętrzny Tpay.

- Standardowy przelew bankowy zrealizowany w ciągu 48h

- Płatność na miejscu (tylko w wybranych ofertach).

e) Po zaakceptowaniu płatności klient zostanie automatycznie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji. W potwierdzeniu rezerwacji znajdują się informację: dane hotelu, imię, nazwisko klienta, data przyjazdu i wyjazdu, całkowity koszt, koszt zadatku, koszt do dopłaty. Pozostałą kwotę należy wpłacić od razu po przyjeździe do obiektu kartą lub gotówką. W przypadku płatności standardowym przelewem w dniu rezerwacji zostanie przesłane tylko potwierdzenie wstępnej rezerwacji.

2. Rezerwacje telefoniczne        

a) Sprawdzenie dostępności w wybranym przez klienta terminie

b) Po zapoznaniu się z ofertą, lokalizacją i standardem pokoju i zaakceptowaniu ich klient jest proszony o podanie imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz emaila.

c) Po dokonaniu rezerwacji telefonicznej, automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji wiadomością SMS lub emailem, w zależności od wcześniej wybranej opcji przez klienta.

d) W zależności od wybranej oferty, standardu pokoju, terminu może obowiązywać wpłata zadatku, wpłata całości. Klient może wybrać płatność

- Link do płatności (obsługiwany przez podmiot zewnętrzny Tpay) przesłany do klienta przez wiadomość SMS lub emailem, w zależności od wcześniej wybranej opcji przez klienta.

- Standardowy przelew bankowy zrealizowany w ciągu 48h

Po zrealizowaniu płatności zostanie przesłane potwierdzenie płatności.

e) Jeśli był wpłacony tylko zadatek pozostałą kwotę należy uregulować w dniu przyjazdu, płatność może być kartą lub gotówką.

3. Odstąpienie od umowy

Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.

4. Anulowanie rezerwacji lub zmiana terminu.

a) W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją telefonicznie 66 22 37 003 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b) Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bez kosztowne jeżeli została zgłoszona w sposób określony w pkt.4 lit a) najpóźniej na minimum 1 dzień przed planowanym przyjazdem.

c) Anulowanie rezerwacji jest bez kosztowna jeżeli zostało zgłoszone w sposób określony w pkt. 4 lit a) najpóźniej na minimum 7 dni przed planowanym przyjazdem.

W takim przypadku – Obiekt zwróci klientowi wpłacony zadatek na to samo konto bankowe, z którego Klient dokonał przelewu zadatku na rachunek bankowy Usługodawcy, w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji rezerwacji z potwierdzeniem numeru konta bankowego na który dokonany ma zostać zwrot zadatku.

* Oferta bezzwrotna

- Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bez kosztowne jeżeli została zgłoszona w sposób określony w pkt.4 lit a) najpóźniej na minimum 1 dzień przed planowanym przyjazdem.

- W przypadku Anulacji Rezerwacji pieniądze pozostają w Hotelu. Anulacje w ofercie bezzwrotnej wiążą się z utratą pełnej kwoty.

d) W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w pkt. 4 lit c) lub w przypadku nie pojawienia się Klienta w obiekcie Biały Słoń w terminie rozpoczynającym pobyt - cała kwota ulega zatrzymaniu przez Obiekt.

 e) W przypadku niewykorzystania vouchera ( zaproszenia ) do upływu terminu jego ważności określonego w potwierdzeniu rezerwacji jako data końcowa zadatek w rozumieniu art. 394 k.c. ulega zatrzymaniu przez Usługodawcę.

5. Reklamacje

a) Reklamacje dotyczące usług hotelowych gość winien składać niezwłocznie w recepcji hotelu, celem ich weryfikacji, oceny i możliwości naprawy/ usunięcia przez obiekt. Reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia.

b) Reklamacje dotyczące źle wystawionych rachunków/faktur można przesyłać na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6. Zameldowanie / Wymeldowanie

Zameldowanie jest od godziny 14:00 do 22.00 w recepcji.

Po 22.00 jest wejście samoobsługowe, Klient dostanie wiadomość SMS z kodem dostępu

do obiektu i pokoju po wcześniejszej płatności.

Wymeldowanie jest do godziny 10:00

7. Dane Akceptanta

Pokoje Gościnne Biały Słoń

84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 65

NIP 958 167 00 94, Regon 362256414

7. Dane osobowe

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Monika Gutierrez Kierzkowska prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pokoje Gościnne Biały Słoń Monika Gutierrez Kierzkowskaw 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 65, obiekt przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w różnych celach,jednak zawsze zgodnie z prawem – w oparciu o przepisy. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiegoi Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO. Dane osobowe będą wykorzystywanezgodnie z naszą Polityką Prywatności, z którą możesz zapoznać się tutaj: http://rumia.bialyslon.pl/regulamin/

8. Akceptacja Regulaminu

Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.

Related Articles